حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

*** یک ماهگیت مبارک عزیزم ****

1393/10/8 16:17
4,865 بازدید
اشتراک گذاری

   ماهگیت مبارک نفسممممممممممممم

 

 

                                                 

 

 

 

 

بهار زندگیم ، اولین ماه زندگیت اینگونه گذشت ...

 

 

 

 

 

حلما جونم این اولین عکس شماست بغلاین عکس 3 ساعت بعد تولدت گرفته شده 

 

 

عزیزم الباقی عکس های بیمارستانتو تو مطالب مخصوص تولدت قرار دادم محبت             

 

 

دختر قشنگم این گل زیبا رو بابایی به مناسبت تولد شما برای من و شما گرفتند...

 

 

بابایی مهربون من و حلما به خاطر تمام زحماتی که کشیدین صمیمانه متشکریم

 

 

عزیزم اینم یه دسته گل دیگه به مناسبت تولد شما ....                                 

 

 

عزیزم 29 / 02 / 93 من و شما از بیمارستان ترخیص شدیم و به همراه بابایی و مامان بزرگ ها و ... رفتیم به سمت خونه ، بعد از مراسم قربونی شما اولین بار قدم گذاشتی به خونمون و صفا دادی به خونه  بوس بوس بوس 

 

این عکس اولین عکسه که تو خونه از شما گرفتیم                                  

 

 

 

بغلبغلبغل

 

گلم اینجا شما دو روزه بودی ... محبت محبت محبت 

 

 

خانم خانمای من شما تو این عکس 3 روزه بودی که تو پشه بندت خوابیدی آخه خیلی پشه زیاد بود 

شب سوم تولد نیمه های شب با گریه خیلی زیاد بیدار شدی و جیغ میزدی ما خیلی ترسیده بودیم ترسوترسو

یهو بابایی اومد پشه بندتو باز کرد ...

چشمت روز بد نبینه ، دید دو تا پشه تو پشه بندته ، خیلی عصبانی شد عصبانی

و حساب این دو تا پشه مزاحمو رسید خندونک

نمیدونیم چطور با تمام مراقبت های ویژه من و بابایی این دو تا مهمان ناخوانده وارد پشه بنده دخمله من شده بودند ...    

 

 

                  اینم دخمله نازنازی من که اینقدر ناز خوابیده ...   

 

 

 

اینم از نمای نزدیک ، عزیزمی محبت محبت محبت

 

 

 

اینم ناز خانوم من                                                                                                    

 

شما تو این عکس 3 روزه بودی 

 

 

توجه توجه : مدل های خوابیدن  حلما                             

 

 

 

 

 

 

دخترم ، روز 4 تولدت ما شما رو واسه آزمایش غربالگری و همچنین تست زردی بردیم آزمایشگاه 

بعداز ظهر اون روز وقتی جواب تست زردیت آماده شد دکتر تشخیص داد شما بیمارستان بستری شی

آخه یه کوچولو زردی داشتی دلشکسته غمناک دلشکسته 

 من و بابایی خیلی ناراحت شدیم ولی چاره ای نداشتیم                

من که اصلا اشکم بند نمیومد تا خود بیمارستان گریه کردم خیلی برام سخت بود بستریت کنند 

دخترکم از یادآوری دوباره اون لحظات دوباره اشکم میاد نمیدونی چقدر سخته  

 

انشاالله هیچ مادری بچه اشو تو حالت بیماری نبینه ، انشاالله تمام نی نی ها همیشه سالم و تندرست باشند. 

 

ما رفتیم بیمارستان و شما بستری شد وای که چقدر حالم بد میشد اون همه به تو سوزن میزدن و هی آزمایش میگرفتند آخه تو خیلی کوچولو بودی     

من پیشت موندم و فقط بهت نگاه میکردم که تو دستگاهی و هی گریه میکردم  

ولی خداروشکر همون چندساعت اول که تو دستگاه بودی زردیت خیلی اومد پایین ولی دکتر گفت باید دوره 48 ساعته طی شه وگرنه احتمال بازگشت هست 

من و بابایی هم قبول کردیم و من 48 ساعت بیمارستان پیشت موندم مادرجون و بابایی هم هر چندساعت یک بار میومدند پیش ما ـ اونا هم دلشون طاقت نمیاورد  

تو این چند روز هم کلی فامیل و دوستان تماس میگرفتند و پیگیر احوالات خانم خانما بودند از همه متشکریم محبت محبت محبت

 

 

 

          

 

 

     

 

 

 

خداروشکر بعد از 48 از بیمارستان ترخیص شدی و رفتیم خونه و یه حموم حسابی رفتی توسط مادرجون 

 

اینم عکس بعد از حموم رفتن خوشملم که حسابی خسته بوده  و خوابیده

عزیزم اینجا 7 روزه بودی

 

 

 

حلماجونم تو نه روزگیت نافت افتاد و توی همون روز بابایی شناسنامه دفترچه بیمه اتو گرفت 

 

 

 

خوشملم روز دهم میلادت مصادف شد با مبعث رسول اکرم (ص ) ما هم تصمیم گرفتیم به همین

مناسبت جشنی ترتیب بدیم  جشن  جشن  جشن

 

 

تو این تصویر خانم گل من 10 روزه بوده بوس بوس بوس

 

 

تو این روز فامیل دور هم جمع شدند و ورود خانم کوچولوی منو به زمین تبریک گفتند

البته همه هدایای ویژه ای برای شما آورده بودند از همگی سپاسگذاریم 

 

فرشته من اینجا شما 12 روزه بودی ...

 

 

عزیز دل مامانی اینجا شما 17 روزه بودی خونه عمه اکرم دعوت بودیم و شما تو مهمونی خیلی خانم بودی

حالا از مهمونی برگشته بودیم و شما خوشمل من عکس گرفتی 

 

 

       

 

 

دختر خوبم چه ناز خوابیده ... 

من و بابایی عاشق این مدل خوابیدنتیم   

اگه گفتی این مدل خوابیدن کیه ؟؟؟   

نازی من اینجا شما 22 روزه بودی       اینم مامان وحلما          

 

 

 

 

حلماجونم 23 روزگیتم رفتیم خونه عمه مریم اونجا هم خیلی خانم خانما بودی بغل

توی 25 روزگیتم من و بابایی و شما رفتیم فروشگاه خرید کنیم اولین حضورت تو فروشگاه بود 

 

حلمای 29 روزه که رفته حموم تا واسه تولد یک ماهگیش حسابی نازدونه بشه بغل بغل بغل

 

 

 

چه ناز خوابیدی دخترم ....  بوس بوس بوس

 

 

 

 

فدای خنده هات ... 

عزیزم تولد یک ماهگیت مبارک                           

 

تولد یک ماهگیت خونه مادرجون بودیم ...

 

 

 

خوشگلم به چی فکر می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

 

 

 

 خواب حلماجونم توی یک ماهگی 

 

 

گنجشک لالا/ سنجاب لالا/ آمد دوباره/ مهتاب بالا/ لالا لالایی

/ لالا لالایی/ لالا لالایی/ لالا لالایی/ 

 

لا لا لالایی/ لالا لالایی/ لالا لالایی/ لالا لالایی!

 

 

 

                                                          

 

 

حلما خانمی توی بعداز ظهر تولد یک ماهگیش با مامانی و باباییش رفتند  زیارت حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) 

البته موقع نماز مغرب و اعشا همش با باباجون بودی ، برده بودتش پیش خودش زیبا

 

زیارت قبول نازدونه خانم 

 

فدای ژست مناجاتت تو صحن حرم بغل بغل بغل

 

 

 عشق مامان و بابایی 

 

نظرات (41)

مامان ندا
21 دی 93 14:48
سلام عزیزم نازی دخمل بلا ...بووووووووس ..
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نداجان مامانی عزیز یاسمین جونم ممنون دوست نازنینم
نوشین
21 دی 93 18:44
خدا نکنه عزیزم واقعا دلم یه غوغایی که نگو خیلی محتاج دعا هستم انشاا... این روزای سخت بگذره
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
نوشین عزیزم دوست مهربونم درکت میکنم منم همینطوری بودم یه احساسی توام با عشق و انتظار و استرس حق داری آخه تا چند روزه دیگه مادر شدنو حس میکنی که تاحالا حس نکردی با تمام دردای زایمان ولی نمیشه از حس زیبای لحظه تولد فرزند بگذریم بهترین حس دنیا اولین بار دیدن فرزندته این قدر لذت بخشه من دلم روشنه عزیزم زایمان خوبی خواهی داشت با یه نی نی خوشمل مامانی التماس دعا دارم دوست خوبم
نوشین
21 دی 93 18:45
خیلی خیلی ممنونم که به فکرم بودی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیزم مگه کسی میتونه به فکر دوستش نباشه
صفا
22 دی 93 16:10
سلام حلما خانم خیلی ناز خدا واستون حفظش کنه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی دلساجون ممنون از بازذیدت دوست عزیز خوشحال شدم مامانی دلسا ماشاالله خیلی نازه خداحفظش کنه انشاالله وقتی قهمیدم تو روز تولد من دنیا اومده بیشتر عاشقش شدم بازم به ما سر بزنید خوشحال میشم روی ماه دلساجونو ببوس
شیرین
22 دی 93 19:55
الهی چه دختر نازی ماشاالله خدا حفظش کنه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام شیرین جان ممنون عزیزم سلامت باشید
نوشین
23 دی 93 9:39
قربونت مامان حلما عزیزم حتما به توصیه هات عمل میکنم ممنونم گلم خیلی ممنون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به نوشین عزیزم خواهش می کنم عزیزم انشاالله نی نی به سلامتی دنیا بیاد
نوشین
23 دی 93 9:40
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ دوســـــــــــتت دارمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (◠‿◠) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون از محبتت نوشین عزیزم من و حلماهم شما رو خیلی دوست داریم
نوشین
23 دی 93 9:49
قربونه دلسوزیات برم خودمونیم چقدر عذاب همش برای زن ها به قول شما همهش شیرینه ولی من طاقتم کمه خدا کمکمون کنه .گلم خدا دختر گلتو برات نگهداره زیر سایه مادر و پدر بزرگ بشه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
حرفات درسته واسه همینه بهشت زیر پای مادرانه تازه نوشین جان وقتی نی نی خوشملمون دنیا بیاد میگه صدرحمت به بارداری میبی چقدر نی نی نیاز به مراقبت داره ولی بازم همش شیرینه خداکنه فقط سالم باشند میدونم الان تنها آرزوت سلامتی فرزندته انشالله به امید خدا سالم دنیا میاد و دل مامان و باباشو شاد میکنه خیلی مواظب خودت باش عزیزم
مامان مبینا
23 دی 93 13:01
ای جاااااااااااااااااانم چه پست مفصلی خسته نباشی مامانی من که منتظر چنین پستی بودمممممممممم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به مامانی مهربون مبیناجونم خوبی ؟ مبینا خوشملمون خوبه؟؟؟؟ خیلی وقته پست نزاشتی ها عزیزم واسه همینه دیر به دیر پست میزارم تا مطالبو مرتب کنم طول میکشه روی ماه مبیناجونو میبوسم
مامان مبینا
23 دی 93 13:02
من فدای حلما جونی کوچلو موچلو بشم چقد ناااااازه من میخوام بخورمش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
فدات بشم عزیزم که اینقدر بامحبتی من و حلما هم شما رو خیلی دوست داریم خاله خوب و نازنین
مامان مبینا
23 دی 93 13:03
چقد ناز ومعصوم خوابیدی خاله یه عالمه بوس واسه حلما جونی ومامان خانم مهربونش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
اره واقعا بچه ها همشون وقتی خوابند خیلی ناز و معصومند انشاالله خدا همیشه حافظشون باشه منم روی ماه دوست نازنینمو می بوسم
مامانی
24 دی 93 3:32
سلام دوست جونی خوبی چه دخمل نازی خدابرات حفظش کنه مامانی یه بوووووس محکمش کن قربونش برم به ماهم سری بزن.... برای منم دعا کن
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی دو نازگل ممنون از بازدیدت خوشحالم کردی دوست خوبم حتما برات دعا میکنم عزیزم انشاالله به سلامتی دنیا بیان و زیر سایه پدر و مادر مهربونشون بزرگ شوند عزیزم بازم بهم سر بزن منتظرت هستم
نوشین
24 دی 93 11:15
آره عزیزم همه بهم میگن که تا اون تو هست مشکلاتش کمتره بیاد بیرون صد برابره ولی آجی جونم این 3تا متفورمین تو طول روز و 14واحد انسولین قبل صبونه و انسولین شب و فشار بالا و شمردنه تکوناشو و رژیمی که به خاطر قند میگیرمو وتازه قرصه تیروئید و همه وهمه خستم کرده میدونی خیلی سخته منتی نیست به خاطر بچم این همه رو تحمل میکنم ولی وقتی بیرون باشه حداقل خودم میتونم بهش برسم و نگران این نباشم الان تکون نمیخوره قند آسیبی بهش نمیزنه و هزار فکر دیگه که خودت از من بهتر میدونی برام خیلی دعا کن خیلی آجی جون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به نوشین گلم تمام حرفات درسته منم مثل تو میگفتم اگه دنیا بیاد ببینمش خیالم راحت میشه اینطوری همیشه نگران احوالشم الهی فدات شم به خدا توکل کن مطمین باش اگه خدا بخواد کسی رو نگه داره دست من و تو نیست و اگه هم نخواد بازم دست من و تو نیست منم واستون خیلی دعا میکنم صبور باش نوشین عزیزم بلاخره چی کار کنیم واسه این که بهشت بیاد زیر پامون باید سختی بکشیم دیگه انشاالله نی نی خوشملمون سالم دنیا میاد و دل مامان و باباشو شاد میکنه من دعاگوی شما هستم و از شمام التماس دعا دارم
مامان ضحا
24 دی 93 13:40
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ ای جونم چقدر نازه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون ضحاجون و علی کوچولو وای چه گل زیبایی . دوست نازنینم بابت گل زیبات ممنون دوستتون دارم روی ماه ضحای نازمونو ببوس
مامان و بابا
24 دی 93 21:22
سلام دوست عزیز خیلی متشکرم از اینکه از وب فاطمه بازدید کردید ونظر گذاشتید اره این موضوع خیییلی جالبه انشاا...حلما جونم سال دیگه یه دختر شیطون ناز نازی مثل فاطمه میشه خیییلی دختر ماهی دارین ازطرف من ببوسینش باافتخار لینک شدین دوست عزیز
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون فاطمه جون آره عزیزم انشاالله منم شما دوست عزیزمو لینک میکنم
مامان غنچه
25 دی 93 1:01
عزیزم چه معصوم خوابیده
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به غنچه جان عزیزم مامانی گل محمدپارساجون محمدپارساجون خوبه؟؟؟ خیلی وقته آپ نشدی ممنون از بازدیدت عزیزم خوشحالم کردی دوست خوبم بازم منتظر حضورت هستم
معصومه
26 دی 93 1:27
سلام عزیزمممم ممنون اومدی پیشمون،،،،،،،،دخملت نازه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به معصومه جان مامان مهربون ستیاجون عزیزم خواهش میکنم دوست خوبم از بازدید و یادگاری که برام گذاشتی ممنون ستیاجونم خیلی نازه خدانگهدارش باشه انشاالله زیر سایه آقا امام زمان بزرگ شه بازم منتظر حضورت هستم معصومه جان
نوشین
26 دی 93 10:20
سلام عزیزم قربونت بشم عزیزم توکلم به خداست وبعد دعای شما عزیزان ممنون که برام دعا میکنی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نوشین گلم نوشین جون هرروز به یادتم چشم حتما دعات میکنم انشاالله یه زایمان راحت و یه نی نی خوشگل سالم
مامانی
26 دی 93 12:03
سلام آجی جون خوبی قربون این دخمل برم من بووووووووووووووووووس....اججی جون برام دعا کن این روزا زیاد حالنم خوب نیست
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به دوست گلم مامانی عزیزم آشاویاشار عززززززززیزم حتما دوست خوبم توکل کن به خدا همه چی انشاالله خوب پیش میره
مامانی حلما
26 دی 93 20:54
سلام.ماشالله به دخمل نازتون.خوشحالم دخترم با دختر شما هم نامه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به دوست نازنینم مامان حلما جون ممنون عزیزم سلامت باشید انشاالله تا چندوقت دیگه حلما خوشگلمون دنیا میاد منم خیلی خوشحالم که دخترامون هم نامند و نام زیبا و پرمعنای حلما رو دارن
در انتظار مادر شدن
28 دی 93 8:59
____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ این گل زیبا رو تقدیم می کنم به حلما جونم ومامان نازش که انقدر مهربونه...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به دوست عزیزم منم بهت تبریک میگم خاله شدی انشالله به همین زودیا تبریک بگم مادرشدنت را روی ماهتو میبوسم دوست خوبم از بابت گل زیبات ممنون بازم منتظر حضورت هستم دوست عزیزم
مامانی
28 دی 93 13:08
بوووووووووووووووس برای مامانی ودخمل خوشجلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینم مامانی نازنین آشا و یاشار گل منم روی ماه تو و نازدونه ها رو میبوسم خدارو شاکرم که نگرانیت برطرف شد
نوشین
28 دی 93 14:17
سلام عزیزم قربونت بشم که جویایه احوالم هستی راستش دکتر خودم که بهم گفت پیشه من نیا حالا امروز قراره بعد از ظهر برم بیمارستان برای پرونده سازی خدا کنه منو قبول کنه خسته شدم برم ببینم چی میگه میام بهت میگم عزیزم .بابت تکون ها هم نمیدونم خطر ناک هست یا نه تکون میخوره ولی حرکتاش آرومه امروز برم ببینم چی میشه دکترم بهم قبلا گفته بود سزارینم حالا نمیدونم این یکی چی بگه تو رو خدا میدونم برام دعا میکنی امروز یه جور دیگه دعا کن فکرم خیلی خرابه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به دوست نازنین خودم نوشین گلم نگران نباش این ایام واسه همه استرس زاست تا نی نی رو با چشم خودت نبینی که سالمه دلهره داری منم همینطوری بودم خیره انشاالله حتما واسه تو دوست نازم و نی نی گلش دعا میکنم که در صحت و سلامتی باشند انشاالله نوشین جان حرکات کم جنین به خاطر تنگی رحم طبیعیه نی نی گلمون دیگه بزرگ شده راحت نمیتونه حرکت کنه منتظرت هستم ببینیم دکتر بهت چی گفت میدونم آرزوت الان فقط یه چیزه سلامتی فرزندت انشالله که همه چی خوب پیش بره
مامان و بابایی دخمل بلا
1 بهمن 93 0:13
سلام دوست خوب و نازنینم , مامانی گل و مهربون حلما جونم عزیز دلم کامنت مثل همیشه پر از محبتت رو خوندم ... باور کن که من همیشه ارادت خاصی نسبت به همه دوستای وبلاگیم و همه اونهایی که میان و واسه ما کامنتای پر از لطف میزارن دارم , و همیشه از داشتنشون به خودم میبالم و دوست ندارم هرگز از من حتی ذره ای ناراحت بشن و یا خدایی نکرده از دست بدمشون عزیزم .... همیشه به همه دوستانم تا جایی که بتونم سر میزنم حتی اگر وقت کامنت گذاشتن هم نداشته باشم جویای حالشون هستم ... بابت کامنتهای پر از مهرت ممنونم نازنینم , حق داری از دستم دلخور باشی , رسم دوستی رو به جا نیاوردم اما باور کن این چند هفته بعد از تولد یک سالگی فاطمه جونی , به دلایلی خیلی اوضاع روحیم به هم ریخته بود و وقتم هم کم بود گلم , فاطمه خیلی چند روزه به شدت بیقراری میکنه شب و روز , و واقعا من رو اذیت و خسته کرده , به جز چند باری که اومدم و کامنت دوستانم رو خوندم و گاهی هم با تاخیر جواب دادم , وقت زیادی نداشتم برای نت اومدن , اما باز هم حق رو به تو دوست خوب خودم میدم که انتظار داشته باشی بهت سر بزنم , من شما رو حتی چند وقت بود میخواستم جزو لیست دوستان قرار بدم وقت نیمشد و یا فراموش میکردم به دلیل مشغله , اما دیروز این کار رو انجام دادم و شا جزو لینک دوستان ما هستی گلم و از این بابت هم بسیااااااااااار خوشحالم .... من رو ببخش بابت تاخیرم .. باز هم پیش ما بیا که از دیدن کامنتات همیشه ذوق زده و خوشحال میشم .... ممنون که حرف دلت رو به من زدی و نزاشتی توی دلت بمونه ... من هم معذرت میخوام هزار باره ازت گلم .... راستی خیلییییییییی ماشااالله دختر نازی داری و اسم بسیااااااااار نازی داره ... حلما از اسامی مورد علاقه منه ... خدا براتون نگهش داره دوست گلم ... منتظرت هستمااااااااااااااا بازم ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلامممممممممم سلاممممممممممممممممم دوست خوبم بابت دیر جواب دادن معذرت می خوام منم مثل شما یه مادر سرشلوغم که وقت کم میارم از کامنتت پرمحبتت ممنونم دوست نازنینم خوشحالمم کردی امیدوارم دوستیمان مستدام باشد و بتونیم همیشه باعث دلگرمی هم باشیم راستش چندروزیه حلما سرماخورده بود و مرا هم مستفیض کرد وای خدا میدونی که ادم وقتی حال نداره یه بچه کوچولو هم داشته باشه چی میکشه... به زور آمپول سرپا میشدم که بتونم به این بچه برسم حلما هم قربونش برم 100 برابر وابسته تر و بی قرار تر شده بود این روزا دعام این بود که خدا منو صبور تر کنه واسه یه مادر هرچی هم صبور باشه بازم کمه..... اینا رو گفتم که بدونی درکت میکنم عزیزم و منم مثل شمامممممممممم بازم از محبتات ممنونم دوست عزیزم روی ماهت رو میبوسم و حتما بهتون سر میزنم
مامان مبینا
1 بهمن 93 16:18
حلمای جیگرررررررررر خوفه؟ مامان,مهربونش خوفه؟ از دور میبوسمتون عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست گل و مهربونم ممنون که وقت میزاری و بهم سر میزنی نه دوستم خوبم حالمون خوب نیست حلما سرماخورده منم سرماخورده کرده به زور آمپول امروز تونستم سرپا شم منم روی دوست عزیزترین دوستم رو میبوسم و ازش میخوام مبینای خوشگلمو چند تا ماچ کن
♥مامان مرجان♥
1 بهمن 93 21:00
سلام مامان حلما جون ما یه گروه تو لاین داریم،بچه های ‌نینی وبلاگی که هممونم نی نیهامون همسن هستن،اگه دوست دارین شمارتونو برام بزارید تا شما رو عضو کنم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مرجان جان مبارک باشه دندون خوشمل نگارجون حلما که هنوز خبری نیست وای مرجان جان حلما هم وقتی یه چیزی میخواد دقیقا میگه اده اده همه کارایی که گفتی حلما هم انجام میده ولی فوق العاده وابسته است تا بلند میشم گریه میکنه که همراه خودم ببرمش خیلی سخته الانم سرماخورده بی قراری هاش بیشتر شده البته منم سرماخورده کرده چه قدر سخته آدم با بچه کوچیک سرما بخوره مرجان جان روی ماه نگار جونی رو ببوس
مامان مبینا
2 بهمن 93 12:28
اخیییییی قربون حلما جونی بشم من که سرما خورده ایشالله زودی با مامانی خوب شی جیگرم.منم براتون دعا میکنم مبینای ما هم بعد از دو هفته تازه خوب شده نمیتونست نفس بگشه الهی همه بچها سالم باشن. امییییییین بووووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست انرژی مثبت من ممنون از کامنت پر محبتت دوست نازنینممممممممممممم و دعای بسیار زیبات الهی آمین روی ماه خانم طلای مارو ببوس انشاالله خدا همیشه به شما و خانواده محترم سلامتی بده
♥مامان مرجان♥
2 بهمن 93 12:31
راستی نمیدونم گفتم یا نه ما تو لاین یک گروه داریم بچه های نی نی وبلاگیم بچه هامونم همگی تقریبا همسن همن اگه خواستی شمارتو بذار ادت کنم اونجا عزیزم
مامانی
2 بهمن 93 13:36
سلام گلم خوبی؟ http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/pasokh4.gif حلمای خاله خوبه بووووووووس برای حلما
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به دوست جون جونی خودم که اینقدر پر محبته و همیشه با کامنتاش منو دلشاد میکنه خداروشکر حلما خوبه تو چطوری گلم ؟؟؟ نی نی های نازمون خوبند؟؟؟؟؟؟؟ الهی که همیشه خودت و نی نی ها و خانواده محترمتون در صحت و سلامتی باشند عزیزم از این دوران لذت ببر که دوران زیباییه
شیرین
2 بهمن 93 14:29
چه دخمل نااااازی یک ماهگیت مبارک عزیزم !
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام شیرین جووووووووووننننننننننمممممممممممممم ممنون از محبتت عزیزمممممممممممممممم روی ماهتو میبوسم از اینکه همواره به ما سر میزنی و با نظراتت شادم میکنی ممنونممممممممممم منم روی ماهتو میبوسمممممممم و ازت میخوام همیشه دوست خوبم باشی و بهم سر بزنی بابت مطالب زیباتم یه دنیا ممون
مامان و بابایی دخمل بلا
2 بهمن 93 15:25
سلام عزیزم کامنت من نیومده یا فعلا تایید نشده دوست گلم ؟ ؟؟ بعد از دیدن کامنت خصوصیت برات کامنت گذاشته بودمااااااااااااا
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به دوست نازنینممممم مامان فاطمه خوشملم نه عزیزم کامنت شما دوست خوبم اومد ولی من به خاطر سرماخوردگی حلما نتونستم چند روزی به نت سر بزنم بابت تاخیر تایید متاسفم و ازمحبت های شما دوست گلم ممنووون روی ماه فاطمه جونو ببوسسسسسسسسسسسس
مامانی
4 بهمن 93 14:36
برای حلما جونم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به مامانی مهربون آشا و یاشار گل فرشته های ناز منم روی ماه تو و نی نی های نازتو می بوسم و آرزوی بهترینها رو براتون دارممممممممم
مامان مبینا
4 بهمن 93 16:52
سلااااااااااام عزیزم منو مبینا کوچلو خیلی خوشحالیم که دوست جون جونی مثل حلما خوشمله ومامانیش داریممممممم بوووووووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عززززززززززیزززززززززززمییییییییی ما هم به شما دوست نازنین می بالیم و از داشتنش مفتخریممممممممم
شیرین
4 بهمن 93 19:24
مامان حلما جونممممممم این وظیفس به شما سر بزنم خیلی از عکس های حلما جونم لذت میبرم ممنون از نظر قشنگتون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلاممممممم شیرین عزیزمممممم ممنون از محبت هات دوست مهربونمممممممممم منم از مطالب شما لذت می برممممممممم برات آرزوی موفقیت دارم
♥●•٠·˙مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
5 بهمن 93 12:50
سلام عزیزم حلما جون 8ماهش شده هنوز عسکاشو نذاشتید.؟؟؟؟ خیلی راحته بافتش اگه قلاب بافی ساده و دو میل ساده بلد باشی اول یه زنجیر میبافی اندازه یه وجب بعد برمیگردی توی زنجیرا رو پنج تا پنج تا پر میکنی یه پایه کوتاه ،دوباره پنج تا و یه پایه کوتاه ،بعدش هم پرس اتو میکنی و حالا حلقوی با چسب حرارتی می چسبونی مدل اولی تا چهارمی که تو عکسه اینجوریه فقط پایه هاشون که دور سرش بسته میشهفرق میکنه، میتونی با دو میل پهن ببافی و گلها رو روی اون بچسبونی یا این که با ربان ساتن زنجیره ببافی مثل اولی دوتای آخری رو هم شکوغه های ریز سه پر میبافی و میچسبونی ... وسطشون هم هرنوع منجوق یا مروارید که داشتی میتونی بزاری این کار همش سلیقه ایه من برای اینا اصلا پول خرج نکردم از خورده ریزایی که داشتم بافتم... اگه سوال یا راهنمایی خواستی حتما بهم بگو
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینممممممممممم مامانی مهربون ضحا و علی کوچولوووووو ماشاالله خیلی هنرمندی ممنون از راهنمایی هات اره تا حدودی بلدم ولی خیلی وقته چیزی نبافتم سعی میکنم اگه مشکلی خوردمم حتما ازت می پرسم دوست مهربوووونمممممممم عکس های حلما رو مگه وقت میکنم بزارم حق باشماست انشاالله به زودی آپ میشم دیروز هم متوجه شدم مرواریدهای خانم طلا داره درمیاد ولی خوب بی قرارتر از قبل شده و منم وقتم کمتر از قبل روی ماه ضحی جان رو ببوسسسسسس
مامان مبینا
5 بهمن 93 17:57
سلام مامانی چه حال؟چه احوال؟بهتر شدینه؟بهم خبر بده نگرانم عزیزم ایشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مهررررررررربونمممممممم ممنون از محببت هات دوست خوبممم گلم حلما دندون درآورده بی قرارتر از قبل شده انشاالله شما دوست خوبم هم همیشه سالم و تندرست باشید
مامان مبینا
5 بهمن 93 17:58
بووووووووس حلما جونی خاله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینم مامان مهربون مبینای عزززیزم مرسی خاله جون منم روی ماهتو میبوسم دوست خوبم
مامان مبینا
6 بهمن 93 0:56
سلام سلام سلام منم اپممممممم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینمممممممممممممم چشم حتما مرسی از اطلاعت حلما دندون درآورده از دیروز بی قراره واسه همین حضورم کمرنگ شده دوست خوبم
مامان مبینا
8 بهمن 93 15:47
مامانی خوبی؟حلما بهتر شده؟ قربونش برم جتما خیلی بی قراری میکنه از دور روی ماهتون رو میبوسم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
اره مامان مبینای خوبم خیلی بی قراری می کنه
مامان مبینا
9 بهمن 93 18:30
عزیزم حلما بهتر شده؟ بووووووووووووووووووووووس واسه جیگمل خاله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینمممممممممممممممم خوبی؟ مبیناجونم خوبه؟ ممنون که جویای احوال ما هستی دوست خوبممممممممم خداروشکر بهتره