حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

میلاد پیامبر اکرم (ص ) و سالگرد عقد من و بابایی

1393/10/16 10:37
894 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

      

 

 

             

 

 

 

            

 

 

دختر خوبم ،                                                                                               

من و بابایی 6 سال پیش تو روز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق ( ع ) عقد کردیم و با هم

پیمان بستیم که تا آخرین لحظه یار و یاور هم باشیم ... انشاالله

 

 

 

                                                             

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر خوب برای بقیه عمر نیست

پسندها (7)

نظرات (10)

شیرین
17 دی 93 15:38
سلام مامان عزیزم ببخشید من چند روز نبودم نتونستم سر بزنم . شرمنده
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام شیرین جان خواهش می کنم دوست خوبم انشاالله هرجا هستی موفق و موید باشی
شیرین
17 دی 93 16:21
منم لینکتون کردم
مامان مبینا
17 دی 93 16:58
عزیزم این عید بزرگ بر شما هم مباااارک ایشالله سالهای سال کنار هم زندگی خوب وخوش وشیرینی داشته باشین بوس واسه حلما جونی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی مبینای جون جونی خودم خوبی دوست نازم ؟؟؟ ممنون از لطفت عید بر شما و خانواده محترم مبارک باشه انشاالله
مامان ندا
18 دی 93 14:49
سلام عزیزم مبارک باشه انشا ا... خدا واسه هم نگهتون داره سایه تون سالهای سال بالا سر حلماجون باشه ...عیدتون هم مبارک ...دسته گل تقدیم شما و دختر نازتون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نداجون دوست نازنینم ممنون از دعای قشنگت روی ماهتو می بوسم عزیزم
نوشین
19 دی 93 10:31
سلام عزیزم تو رو خدا ببخش که دیر اومدم بیمارستان بستری بودم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نوشین جان عزیزم الهی بگردم دوست نازنینم چی کشیدی خدارو شکر خودتتو نی نی خوبید انشاالله به امیدخدا سالم دنیا بیاد و ببینیش و این روزای سخت یادت بره
سپیده
19 دی 93 17:50
سلام عزیزم وب زیبایی داری بااجازت لینکت کردم بوس بوس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام سپیده جان ممنون عزیزم از بازدیدت خوشحال شدم بازم منتظر حضورت هستم دوست خوبم
مامان مبینا
19 دی 93 21:44
سلام خواهرگلم خودت خوبی؟حلما جون خوبه؟ مبینا خدا رو شکر خوبه. بعد از دو روز پانسمان رو باز کردیم موقع باز کردن اینقدر گریه کرد که جیگرم اب شد قربونش برم فعلا که کم کم زخمش داره خشک میشه عزیزم فدات شم که اینقدر پیگیر حال مبینا هستی ایشالله که همیشه حلما جونی سالم باشه وخنده از روی لبش نیفته
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
خداروشکر الحمدالله ... هروقت میام تو وبت و عکسای باند پیچی مبیناجونو میبینم غصه ام میگیره انشاالله مبیناگلی من همیشه سالم و سالم باشه و خندان خندان می بوسمت دوست نازنینیم میدونم این روزا واست خیلی سخت بود یه دنیا گل واسه صبوریت
مامان مبینا
19 دی 93 21:45
یه عالمه بوس واسه حلما خوشمله ومامان مهربونش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون دوست نازنازی من من و حلما هم شما و مبیناعسلی رو میبوسیم
مامان بابای ضحا
20 دی 93 14:20
سلام عزیزم با کمال افتخار لینک کردمتون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی عزیز علی کوچولو و ضحای نازم ممنون از بازدیدتون دوست خوبم منم شما رو لینک میکنم تا دوستان خوبی برای هم باشیم