حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

*** تولدت مبارک عزیزم***

1393/9/25 15:05
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

 

حلمای عزیزم در 28 اردیبهشت ماه 93 زمینی شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

 

 

 

 

    

                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

     بازم شادی و بوسه،گلهای سرخ ومیخک

 

 

                         میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

           تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

 

                      

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

 

 

 

 

 

 

تو تقویما نوشتیم،تو این ماه و تو این روز

 

 

                         از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

 

 

 

 

 

 

تو این روز پر از عشق،تو با خنده شکفتی

 

 

                        بایه گریه ساده ،به دنیا بله گفتی

 

 

 

 

 

 

 

           واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

 

 

                ستاره رو سرت ریخت،تو رو تا آسمون برد

 

 

 

 

 

 

 

          تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

 

 

                   پر از بادکنک و شوق،پر از آینه و شمعدون

 

 

 

 

 

 

        الهی که همیشه ، واسه تبریک امروز

 

 

                    بیان یه عالم عاشق،بیان هزار تا مهمون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 امروز میلاد عشق است

 

 

                          امروز دو بار خورشید طلوع کرد 

 


 

 

خورشید زندگی من هزاران بار تولدت مبارک 
 

 

بغل بوس بغل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (16)

نظرات (20)

مامان مبینا
27 آذر 93 22:40
ای جووووووونم حلما کوچولو چه نانازه خدا نگه دارش باشه بووووووووس
مامان مبینا
28 آذر 93 20:05
ای جوووووووونم چه دخمل خوردنیه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون مامان مبینای عزیزم فدای محبتت مبیناجونم خوبه خوشمله خالشه میبوسمش از راه دور
مامان مبینا
30 آذر 93 16:20
عزیزم یلدا بر شما مباااااااااااااااااااااارک دوست خوبم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیزم یلدا بر شما و خانواده محترم نیز مبارک
پاپ من
4 دی 93 11:07
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! ____________________
نوشین
6 دی 93 16:59
سلام گلم چه دخمله نازی داری خدا حفظش کنه براش اسپند دود کن
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت خوشحال شدم از بازدیدت عزیزم بازم پیش مابیا
مامان ندا
6 دی 93 17:06
سلام خدا حفظش کنه حلما جوونو واستون...با اجازه تون لینکتون کردم ..یاسمین منم بیست و یکم اردیبهشت به دنیا اومده دوست دارم باهم دوست شیم از تجربیات هم واسه هم بگیم خوشحال میشم قبول کنین ......حلما دندون در نیورده ؟؟؟؟؟؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامان ندا حتما منم خیلی خوشحال میشم از تجربیات شما استفاده کنم نه هنوز در نیاورده منتظر حضورت هستم عزیزم
مامان ندا
6 دی 93 17:14
ببخشید یه سوال دیگه الان وزن حلما جوون چنده ؟ خیلی نگران وزن گیری یاسمینم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیزم نگران نباش دیگه از 6 ماهگی به بعد خیلی کم وزن میگیرند تو یک سالگی یه نوزاد باید بشه 3 برابر وزن تولدش حلما تو 7 ماهگی وزنش 7700 دکترش گفت خوبه
نوشین
7 دی 93 9:00
سلام عزیزم خواهش میکنم گلم منم شمارو لینک کردم مرسی از دعا قشنگت
مامان مبینا
7 دی 93 23:11
دوست خوبم سلااااااااااام عشق خاله خوبه؟خودت خوبی؟ عزیزم من هر روز به هم لینکام سر میزنم اما با گوشی به خاطر همین خیلی سخت میتونم کامنت بذارم. اخه مگه مبینا میزاره پای کامپیوتر یا لپ تاپ بشینم پدرمو در میاره که پشیمون میشم. مامان خانم من همیشه بیادتونم. از طرف من حلما جون رو حسابی ماچ ماچی کن.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام عزیزمممممم خوبی؟ ای جانم عزیزم لطف کردی شمام مبیناجونم رو ببوس
♥مامان مرجان♥
9 دی 93 9:27
سلام‌ مامان حلما جون خوشحالم کردی اومدی وبلاگ دخترم حلما گلی رو ببوس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیزم منم خوشحال شدم نگارم رو ببوس
مامان ندا
9 دی 93 12:16
سلام عزیزم حلما جون خوبه ؟ ببوسش بجام ...بیشتر سوپ با اب قلم گوسفند بهش میدم با فرنی و حریره بادام و زرده تخم مرغ .. اره میخوره بد نیست بعضی وقتها که کم میخوره با اهنگ بچه گانه تو موبایلم یا اسباب بازی سرگرمش میکنم میخوره همه شو ... شما چی بهش میدین ؟ وزنش الان چنده ؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
دقیقا منم همینارو میدم البته پوره سیب زمینی هم میدم بعضی وقتاخوبه بعضی وقتا نه استقبال نمی کنه یاسمین جونم رو ببوس انشاالله که همیشه سالم و تندرست باشند وزن حلما تو هفت ماهگی 7700 بود
مامان مبینا
9 دی 93 18:05
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام عزیزم
فاطمه
10 دی 93 14:13
سلام عزیزم لطف کردی که وبلاگم دخترم باران سر زدی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مامان باران جون از بازدیدت خوشحال شدم بازم منتظر حضورت هستم
مامان غنچه
11 دی 93 11:55
حلما جونم چه نازه......خدا حفظش کنه واست
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام غنچه جان ممنون از لطفت محمدپارساجونو ببوس
مامان کیان
11 دی 93 17:46
سلام ممنون که به وبلاگ ما سر زده و با نوشتن یه یادگاری خوشحالم کردید.دختر کوچولو تون خیلی ماه و دوست داشتنی خدا حفظ کنه ..روی ماهو میبوسم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی کیان عزیزم کیان جون خوبه مرسی خاله جون چشماتون خوشگل میبینه
زیــنب (مامان)
14 دی 93 13:37
سلام عزیزم تولدت مبارک حاما جون انشا الله تولد 120 سالگیت مامانی حلما خدا عزیزت رو برات حفظ کنه زیز سایه حق وپدر ومادرش بزرگ شه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی خاله زینب عزیزم خدا فرشته های شما رو هم حفظ کنه مریم و نگارجونو ببوس و مجددا تبریک میگم تولد نگار جونو
رویا
14 دی 93 16:54
جووووووونم مثل ماه میمونه این خوشکله ایشالا 120 ساله شی عزیزم 120 سال خوش و خوشبخت بدون هیچ غم وغصه ای
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی خاله مهربون چشات خوشگل میبینه خاله جون روی ماهتو میبوسم عزیزم
شیرین
17 دی 93 15:38
واییییی چه دخمل خوشگلی .... خدا حفظش کنه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی شیرین جان ممنون از لطفت عزیزم روی ماهتو میبوسم دوست عزیزم
مامان زهره
24 دی 93 9:52
به امید به120سالگی رسیدنت زیر سایه پدرومادرت برات بهترین ها رو دوست دارم حلما جونم میبوسمت خوشگلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامان زهره جون مامانی مهربون آریا و نی نی خوشمل ممنون از محبتت دوست خوبم انشاالله که خدا به شما و خانوادتون سلامتی بده انشاالله نی نی کوچولو هم سالم دنیا بیاد
مامان مبینا
26 دی 93 14:39
مامان حلما سلاااااااااام حلما جونی خوبه؟حتما دیگه با کاراش حسابی دلبری میکنه میبوسمتون عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینم مامانی گل مبیناجون خداروشکر ولی حلما سرماخورده خیلی ناراحتم اصلا حال نداره غذا نمیخوره دارو نمیخوره اصلا میل به هیچی نداره منم روی ماهتو و مبیناجونم رو میبوسم وبراتون آرزوی سلامتی میکنم