حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

*** دو ماهگیت مبارک عزیزم ****

1393/11/6 10:14
1,976 بازدید
اشتراک گذاری

     ماهگیت مبارک   ناززززززززنینمممممممم

 

 

   

 

 

 

 

نازنینم ، دومین ماه زندگیت اینگونه گذشت ...

 

 

 

 

 

 

نازنینم شما تو این عکس 32 روزه بودی  زیبا 

 

 

 

 

 

 

 

 

حلمای 34 روزه ، عززیزممم اینجا رفته بودیم خونه عمه اکرم      

 

 

 

 

 

 

 

حلمای 35 روزه من ، نازنینم تو این روز شما صاحب یه دختر عموی زیبا شدی زیبا

 

 

 2 تیرماه 1393 فاطمه کوچولو زمینی شد  

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس های 40 روزگی دخمل من 

 

چهل روزگیت مبارک عزیزمممم   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم تو 40 روزگیت دیگه کم کم موهات شروع کرد به ریزش 

 

 

همه موهات ریخت غمناک

 

 

 

 

 

 

 

 

گلم اولین ماه مبارک رمضانی که کنار من و بابایی بود 8 تیرماه 

 

شما 40 روزه بودی

 

 

 

                

 

 

 

 

 

اینم یه خواب ناز بغل بغل بغل

 

 

 

 

 

 

42 روزه بودی تو این عکسا عزیزم 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 تیر تولد بابایی بود اون شب همگی خونه پسرعموی بابایی افطار دعوت بودیم البته قبلش هم

رفتیم دیدن فاطمه کوچولو 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم 50 روزه شده بودی تو این عکس  محبت محبت محبت

 

 

 

 

 

 

اینم نماد 2 ماهگی دخترم که تو 54 روزگیش اعلام کرده بغل بغل بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکس 55 روزه دختر منه که تو سحر ماه مبارک رمضان بابایی ازتون گرفته

 

 

 

 

 

 

خواب   خواب    خواب  خواب   خواب  

 

 

 

 

 

 

 

 

  دخترم اینجا 56 روزه بودی

 

 

 

 

 

 

 

 

     اینجا دیگه تقریبا موهات ریخته بود عزیززززززززززززززم 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم روزی که میخواستیم واکسن دوماهگیتو بزنیم من و بابا خیلی استرس داشتیم ، نمیدونستیم بعد از واکسن چی میشه ترسوترسو ترسو

من و بابا روز تولد 2 ماهگیت بردیمت برای واکسن زدن  

 

الهی بمیرم اینقدر گریه کردی  

ولی زود ساکت شدی 

اومدیم خونه اولین کاری که کردیم قطره استامینوفنو دادیم و شما اولش خیلی شاد بود

ولی بعد اون شب خیلی بی قرار بودی ولی خداروشکر همه چی خوب پیش رفت

عکسات 1 ساعت بعد از واکس زدنته گلم

 

 

 

 

 

 

 

عشق مامان و بابایییییییییییییییییییییییییییی 

 

 

 

 

 

 

 

دوستت داریم دختر نازممممممممممم 

 

 

 

 

 

 

پسندها (21)

نظرات (27)

مامانی تبسم
11 بهمن 93 12:03
دو ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی مهربون تبسم عزیزم ممنونمممممممممممممم برنده شدن تبسم جونم تو مسابقه تبریک میگم دوست خوبم از اینکه به من سر میزنی ممنونمممم بازم به من سر بزن منتظرتممممممممم
مامان مبینا
11 بهمن 93 16:51
دو ماهگیت مبااااااااارک حلما جونی. ایشالله جشن 100سالگیت عسلچه خاله بووووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلامممممممممممممممممم مامانی مبیناجون ممنون عزیزممممممممممممممممم انشاالله شما هم همیشه سالم باشید دوستتون دارم و میبوسمتون
مامان مبینا
11 بهمن 93 16:55
واااااای ک چقد ناناز خوابیدیه عزیزم واقعا ک معصومیت وپاکی بچها توی خوابشون کاملا پیداست بوووووووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
دقیقا همینطوره من که عاشق خوابیدن بچه هام انشاالله خدا همشونو حفظ کنه منم روی ماهتو میبوسمممممممممممممم دوست عزیزممممممممممم
مامان ریحانه
11 بهمن 93 16:57
مررررررررررسی دوست عزیزم از اینکه به خانه ی مجازی دخترم سر زدی می خواستم افتخار اینو داشته باشم که لینکتون کنم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی مهربوووووووون ریحانه جوووووووون حتما عزیزمممممممممممممم منم شما دوست نازنینمو لینک میکنم
شیرین
11 بهمن 93 17:19
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ تقدیم به مامانی دخمل طلا از اینکه به من سر میزنید خیلی ممنونم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام شیرین جوووووووووووونم خواهش میکنم دوست خوبم منم از شما و مطالب خوبت همواره سپاسگزارممم
مهتاب
11 بهمن 93 17:22
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx? vid=2015011122090505397
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام ممنون خاله جوووووووووووون انشاالله موفق میشید
محمد
11 بهمن 93 18:55
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مامانی(برای دخترم زهرا)
11 بهمن 93 19:00
خدا حفظش کنه اون عکس که انگشتاش رو به نماد پیروزی گرفته خیلی بامزست انشاا همیشه تو زندگیش زیر سایه ی شما و باباییش موفق و پیروز باشه در پناه حق باشین دوستم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی زهراجووووووووووووون منم این عکسشو خیلی دوست دارمممممممم بابت دعای قشنگت ممنونم دوست خوبممممممممممممممممم انشاالله شما و خانواده محترم هم همیشه سلامت و پیروز باشید بازم منتظر حضورت هستم دوست عزیزززززززززززززززززم
مامانی تبسم
12 بهمن 93 7:56
ممنون خانمی حتما بهت سر میزنم ممنون بابت تبریکت
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی تبسم جووووووووووووووون ممنون از لطفت دوست عزیزمممممممممممممممم خواهش میکنم گلم انشاالله همیشه سلامت و پیروز باشید منتظرت هستم دوست عزیزمممممممممممم
مينا مامان اميرعلي
12 بهمن 93 12:05
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام میناجووووووووون مامانی مهربون امیرعلی کوچولو ماشاالله به این پسر انشاالله خدا حفظش کنه ممنون ناززززززززززنین از بازدیدت بازم به من سر بزن دوست خوبمممممممممممممممممممممممممم
مينا مامان اميرعلي
12 بهمن 93 15:21
دوست عزيز........من شمارو به ليست دوستامون اضافه كردم دوست داشتين شماهم مارو به ليست دوستان وبلاگيتون اضافه كنيد مرررررررررررررسي
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام میناجون حتما عزیزم با کمال میل من هم شما رو به لیست دوستانم اضافه میکنم
مامان مبینا
12 بهمن 93 16:32
مامان خانم خوبین؟حلما بهتره؟ وای ک من چقد اون عکس حلما جونی ک دستاشو شکل دو کرده دوست دارم خیلی با مزه هست من میخوام بخورم این جیگر و بوووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی مبیناخوشگله خداروشکر عزیزمممم مرسی گلمممممممممممممم بچه ها همیشه بامزه اند فقط گاهی وقتا با شکار لحظه ها میشه یه چیزایی رو ثبت کرد نه خاله جووووووووووووووونی نخوری دخملمووووووووووووووووو بووسسسسسسسسسسس واسه مبیناجووووووون
مامانی
12 بهمن 93 17:10
بوووووووووووووووس برای این دخمل گلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی فرشته های آسموننننننننننننننننننننننننی خوبی عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوقلوها خوبند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبری ازت نیستتا دوست خوبم انشالله هرجا هستی موفق باشییییییییییییییییییییییییی
مامانی
12 بهمن 93 18:51
دوماهگیت مبارک خاله جوونی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام خاله جووووووووووووووون ممنونمممممممممممممممممممممم خاله مهربووووووووووووونم دوستت دارم و روی ماهتو میبوووووووووووووووسم
شیرین
13 بهمن 93 15:35
سسسسسسسسسسسسلام دوست خوبم ممنون از اینکه همیشه همراهمی و به من سر میزنی حلما جونم رو ببوس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینمممممممممممممممممممممم خواهش میکنم عزیززززززززززززمم منم روی ماهتو میبوسممممممممممممم دوست عزیززززززززززززز
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
13 بهمن 93 18:41
سلام دوست جونی الهی چقدر نازه مامانی دلمون آب شد ما عکسای 8ماهگی رو میخواییم...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی ضحا و علی کوچولوووووووووووووووووو چشم گلم حتما ااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو اولین فرصتتتتتتتتتتتتت قول میدم سریع تر پست هاشو آماده کنم تا بروز شممممممممممم فقط آخرین خبر اینکه یه هفته است دندون درآورده ماهم چندروز پیش جاتون خالی آش دندونی پختیمممممممممم
مامان راحله
13 بهمن 93 19:43
خدا حفظت کنه عزیزم پس چرا بالای صفحه نوشته 8 ماه ؟؟؟؟؟؟؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام راحله جان مامانی گل بهار عزیزم خوش اومدی به وبمون خوشحالمون کردییییییییییییییی عزیزم بالای صفحه درست نوشته تقصیر مامانیشه که کم وقت میکنه پست بزارهههههههههههههههه دوست خوبم بازم پیش ما بیااااااااااااااااااااااا بوسسسسسسس واسه بهارجووووونییییییییی
ایدا
15 بهمن 93 17:40
2 ماهگیت مبارک به منم سر بزیند اپم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام آیداجوووووووون حتما عزیزمم
یه مامان منتظر
15 بهمن 93 20:40
سلام دوماهگی حلما جون مبارک باشه عزیزم ممنون به من سر زدی سلام دوست عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون به من سر زدی خوشحالم کردییییییییییییییییی امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 10:13
سلام مامانی حلما جونمممممممممم امیدوارم حلمای عزیزم خووووووب باشن راستی به منم سر بزنید و با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نیکتاجووووووووووووون ممنون عزیزم از لطفت حتما گلم
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 10:15
راستی با تبادل لینک موافقید من لینکتون کردم شما هم بکنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیززززززززززززززم منم شما رو لینک میکنم
♥ نیکتا ♥
18 بهمن 93 15:34
سلام خاله جون در خصوصی رمز را گفتم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام عزیزززززززززززززززززززم حتما میام پیشت ممنون از رمزت
مامان آنیسا
18 بهمن 93 15:43
2 ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی آنیساجونیییییییییییییییییییییییی ممنون خاله جوون
♥ایدا♥
18 بهمن 93 17:12
چه گل دختری داریم خیلی خوشگله عجیجم به منم سر بزن اپم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام آیداجوووووووووووووووووونم حتما عزیزمممممممم
مامان ندا
19 بهمن 93 14:39
¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ _______________________ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام عزیزممممممممممممممممممممم چه قدر قشنگ بود ممنون عزیزممممممممممممممم خیلی ذوق زده شدم دوسستون دارم و روی ماهتو میبوسمممممممممممممممم
نسترن
30 تیر 94 23:47
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام حتما عزیزم
مهیار
31 تیر 94 15:09
مطالب وبلاگت قشنگه !
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون از لطفتون