حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

سیسمونی نازدونه خانم

1393/9/16 23:38
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

اینم کمدته عزیزم ....محبت محبت محبت

 

اینم سقف اتاقته که بابایی زحمتشو کشیده ....

 

 

 

اینم عروسکات نازنینم بغل بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم لباس خوشملت بغل 

 

 

 

این نانازم واسه شماست محبت

 

 

با این چقدر ماه می شی عزیززززززم بغل بغل بغل

 

 

محبت محبت محبت  

 

 

 

 

 

 

 

ای جانم .... بوس 

 

 

 

 

 

اینم شلوار جینت عزززززززززیزم   

 

 

بغلبغل

 

 

این لباس سرهمی نوزادیته گلم... محبت بوس

 

 

این لباس زیبا رو مامان بزرگ و بابا بزرگ مهرمون از کربلا برای شما نازدونه خریدند...

 

 

 

ای جانم عزیزم اینم یه سرهمی دیگه ... بوس

 

 

 

 

نانازم اینم بافت نوزادیته... بغل

 

 

بوس بوس بوس

 

 

الهی چه نازدونه میشی با این لباس نوزادی ....بغل

 

 

این بلوز شلوارو مامان واست خریده سلیقه ام چطوریه ....

 

 

نازنینم اینم کلاه زمستونیاته .... بوس

 

 

 

این لباسو خیلی دوست دارم مبارکت باشه عزیز دلم... محبت محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (16)

نظرات (12)

✿ارمیتا✿
17 آذر 93 17:14
امیدوارم حلما جون هم خوب باشن
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی آرمیتاجان انشاالله شما هم همواره سلامت باشید
✿ارمیتا✿
17 آذر 93 17:29
ببخشید پیامم نصفه موند من لینکتون هم کردم
مامان مبینا
17 آذر 93 18:46
چه دخمل با نمکی خدا برات نگه دارش باشه بازم میام پیشت عزیزم راستی منم اپممممممم بوووووووس واسه جیگر طلا
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مامان مبینای عزیزم ممنون از لطفت منتظر حضور گرمت هستم منم مبینای عزیزم رو می بوسم
نیکتا
19 آذر 93 16:31
سلام مامان مهربون . من لینکتون کردم اگر دوست دارید شما هم بکنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
نیکتای عزیزم سلام حتما
مامان مبینا
19 آذر 93 16:45
ای جووووووووونم من عاشق حلما کوچولو شدمه بووووووووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیزم منم مبینای عزیزمو میبوسم
مامان مبینا
19 آذر 93 16:48
مامانی مهربون با افتخار لینک میشین عزیزم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم. بوس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
انشاالله عزیزم
مامان کبری و دخترعمو مهشاد
20 آذر 93 17:34
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ماهم سر بزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنین.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ُسلام مامان کبری جان از بازدید شما متشکریم بله عزیزم حتما با افتخار لینک میشوید بازم به ما سر بزنید منتظر پیام های شما هستیم شهاب جونم
مامان مبینا
24 آذر 93 21:45
سلاااااااااااااااااام مامان مهربون پس چرا نمی اپی عااااااااااااااااااااایییییییییییییییییا؟ بوووووووووووووووووووووووووووووس واسه حلما جونی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامان مبینای عزیزم امیدوارم حال شما و مبیناکوچولومون خوب باشه چیکار می کنی این روزا با مبینا؟بوس فراوان واسه مبینا
مامان مبینا
28 آذر 93 20:11
سلاااااااام دوست خوبم خودت خوبی؟حلماجونی خوبه؟ چه لباسای خوشملی مبارک خانم خانماباشه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر خوبیم شما و مبینای عزیز خاله چطورید؟ عزیزم دوباره تولدت رو تبریک میگم انشاالله 120 ساله شی مبیناجونم رو از طرف من ببوس
رویا
14 دی 93 0:51
به سلامتی و با خیر وبرکت ایشالا بپوشه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی خاله جون سلامت باشید انشاالله
مامان مبینا
29 دی 93 14:48
مامانی سلاااااااااام حلما جونی خوبه؟ مرسییییییییییییییی بابت تبریکتخوشحالم دوست گلی مثل شما دارم بوووووووووووووووووس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست عزیزم منم از داشتن دوست خوبی مثل شما خوشحالم نازنین مجددا تولدت رو بهت تبریک میگم و آرزوی بهترینها رو برات دارم تولدت مبارکککککککککککککککککککک
مهربوون(محیا)
6 بهمن 93 18:41
سلام عزیزم...8ماه و 8 روزگی حلما جوون مبارک چه لباسهای نازززی ... مبارکش باشه و به سلامتی استفاده کنه🌷 🌷🌷🌺🌺🌺💮💮💮
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام محیای عزیزممممممممممم ممنون عزیزم سلامت باشید