حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

*** نیم سالگیت مبارک عزیزم ****

1393/12/14 11:13
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

6 ماهگیت مبارک          عزززززیــــز دلم محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیز دلم ششمین ماه زندگیت اینگونه گذشت ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نازنینم ، ششمین ماه تولدت اینگونه گذشت      

 

 

 

 

 

دخترم اولین روزهای 6 ماهگیت مصادف شد با ایام محرم

 

ولی متاسفانه من به خاطر گچ گرفتگی پام نتونستم

 

تو مراسم ها شرکت کنم و از تلویزیون شاهد مراسم بودم ،

 

بابایی هرشب میرفت هیئت و من ازش میخواستم برای ما هم دعا کنه ...

 

 

 

3 آبان ماه  93   خونه بابابزرگ           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 آبان ماه خونه مادرجون 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محرم   93  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم



بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم 



فردا که کسی را به کسی کاری نیست 



دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 آبان 93 حلما در مراسم شیرخوارگان                   

 

 

 

 

 

6 محرم 93 ساعت 8 صبح مهدیه

 

با این که پام تو گچ بود و راه رفتن خیلی برام سخت بود 

 

خیلی اصرار داشتم تو مراسم شیرخوارگان حتما شرکت کنم 

 

آرزوی هر پدر و مادری اینه که فرزندش رهرو راه ائمه 

 

و خادم امام حسین (ع) باشه انشاالله 

 

 دلم میخواست تو این مراسم شرکت کنم و

 

از برکات این مراسم فیض ببری

 

من و شما و مادرجون و خاله و زن دایی

 

به همراه بابایی به سمت مراسم حرکت کردیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرای مراسم دیگه خوابت برده بود   خواب 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حلما و ثمین و الناز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با تموم شدن 5 ماهگیت و ورودت به 6 ماهگی   

 

غذای کمکی رو با کمک مادرجون شروع کردم   

 

اوایلش خیلی استقبال میکردی  

 

ولی بعد یه مدتی دیگه از غذا خوردن خوشت نمیومد گریه 

 

منم اصراری نکردم تا اینکه دوباره خودت میل به غذا پیدا کنی چشمک

 

 

 

 

ببین دخملی من چطوری پاهاشو گرفته تو دستش 

 

 

 

 

 

 

 

15 آبان ماه حلما مشغول بازی   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 حلما در مهمانی

 

 

 

22 آبان ماه خونه عمه بابایی دعوت بودیم ،

 

قبلش هم رفتیم خونه دایی بابایی 

 

شما تو این عکس خونه دایی بابایی هستی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حلما در پوشش زمستانی 

 

 

23 آبان ماه ، تازه رسیده بودیم خونه مادرجون که داشتی با بابا بازی میکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    حلما گوشواره دار می شود  

 

 

27 آبان ماه ، یک روز قبل تولد 6 ماهگیت

 

من و بابا و مادرجون بردیمت مطب خانم دکتر ، 

 

خانم دکتر هم گوش های شما رو سوراخ کرد

 

واییییییییییییییییییییی که چقدر گریه کردی گریه

 

من که اصلا نمیتونستم نگاه کنم  ترسو

 

از شدت گریه دیگه صدات در نمیومد گریه

 

ولی بعد از 10 دقیقه دیگه همه چی یادت رفت و خنده اومد رو لبات 

 

و شما صاحب گوشواره نگین شدی  

 

 

 

 

 

   تولد 6 ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــارککککککک

 

 

 

عزیز دلم تو روز تولد 6 ماهگیت

 

من و بابایی شما رو بردیم واسه واکسن زدن

 

بابایی پای شما رو محکم گرفته بود تا پاتو تکون ندی

 

اولش گریه کردی ولی زود آروم شدی

 

خداروشکر خیلی بیقراری نکردی نازنینم  

 

این عکس ها یک ساعت بعد از واکسن زدن 6 ماهگیت  

 

 

 

 

 

 

تو این عکس گوشواره هات مشخصه  ....   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (42)

محمد
19 اسفند 93 9:36
سلام نایسر دایسر اصلی کیفیت اعلا فقط 37000 تومان بجای 52000 تومان آب پاش ایزی جت فقط 22000 تومان بجای 29000 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره به ماهم سر بزن.
مهربوون(محیا)
19 اسفند 93 9:41
6ماهگیت مبارک حلما خانووووم... گوشواره های نازتم مباررررکه ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام محیاجووووووووون ممنون از محبتت عزیزم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
19 اسفند 93 12:26
سلام هوراااااااااااا نیم سالگیت مبارک حلما خانم ایشاالله120ساله شی همیشه هم در رکاب امام حسین(ع)و یارانش باشیم انشاالله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینم ممنون از دعای قشنگت انشاالله که همیشه در رکاب امام حسین (ع) و یارانشون باشیم
مامان ندا
19 اسفند 93 15:15
عزیز دلم شش ماهگیت مبارک خاله جوووووون ....گواشواره های نازتم مبارک باشه ایشااله بسلامتی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم
مامان مبینا
19 اسفند 93 19:54
6ماهگی حلما جونی مباااااااااااااااااااااارک ایشالله جشن 60سالگی عسلچه خاله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام خاله مهرببببببببببببببون ممنون از محبت هات نازنینم من شما و مبیناجونو خیلی دوست دارم و روی ماهتونو میبوسم
مامان مبینا
19 اسفند 93 19:56
دخملمون چقد خوشملتر شده با اون گوشوارهاش مبارکت باشه عزیزم مامانی از طرف من حتما حلما روببوس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزززززززززززززززززززیزمممممممممممممممم
♥مامان مرجان♥
19 اسفند 93 22:32
سلام،چرا آپ نمیکنی وبلاگ حلما جون مامانیش؟ آپ کن عکسای جدید خوشکل خانومو ببینیم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مرجان جان مامان گل و مهربون نگارجون عزیزممممممممممممم چشم دوست خوبم تمام سعی امو میکنم زودتر به روز شم ولی میدونی که ماشاالله خانوم کوچولوها اجازه نمیدند فقط زمانی که خوابه میتونم بیام پای لپ تاپ بازم چشم عزیزممممممممممممممم
مامان ندا
19 اسفند 93 23:02
ای جووونم حلما جون گوشواره هات مبااارک....چقدر توی لباس محرم ناز شدی عزیزدلم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نداجان مامان گل و مهربوووووووون صاینای عزیزم ممنونم عزیزمممممممممممم شما لطف داری خاله جون منم شما و صایناجونو میبوسممممممممممممممم
مامان و بابا
20 اسفند 93 8:21
6ماهگیت مبارک حلما جونگوشواره های نانازتم مبارکت باشه عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی گل فاطمه جان ممنون دوست خوبم سلامت باشید عزززززززززززززززززززیزم
❤ مـآمـآטּ פ بـآبـآ ❤
20 اسفند 93 9:36
6 ماهگیت مبارک خانوم خوشکله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان ریحانه
20 اسفند 93 14:27
حلما خانوم ما تو 6ماهگی هم خیلی ناز بوده گوشواره های نازش هم مبااااااااااارک شما خیلی عسلی حلما کوچولو
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام ریحانه جان مامان مهرررررررررربون نازنین زهرای عزیززززززززززززم ممنون از محبتت عزیز دلمممممممممممم حلما خاله مهربونشو خیلی خیلی دوست دارههههههههههههههه
مهربوون(محیا)
21 اسفند 93 1:51
خصوصی دوستمممم
مامان صفا
22 اسفند 93 12:43
سلام به حلمای خوشگل و مامان گلش.6 ماهگیت مبارک باشه عزیزم.گوشواره هاتم مبارک.وای الهی که من قربون اون چشم و ابروت بشم حلما طلا ی خوشگل.مامانی حتما واسه حلمای خوشگل اسپند دود کن.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام صفاجوووووووووون مامان مهربون و گل دلساجون عزیزم ممنون نازنینم از محبتات به حلما چشات قشنگ میبینه خالهههههههههههه جون مهررررررررررربون
مهربوون(محیا)
22 اسفند 93 13:34
سلام..عزیزم اصلا یادم نمیاد اومدم براتون رمز و گذاشتم یا نه ... بهم خبرشو بده عزیزممم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
اره نازنینم گذاشتی
♥ نیکتا ♥
23 اسفند 93 18:44
حلما خوشگگلممم 6 ماهگیت مبارک راستی اون پست اخریه داره تکمیل میشه فردا یا پس فردا رمزشو بر میدارم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون عزیزم
♥ نیکتا ♥
24 اسفند 93 19:38
سلام مامانی مهربون ...به منم سر بزنید.خوشحال میشم.اپم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
حتما عزیزم
مينا مامان اميرعلي
25 اسفند 93 14:16
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سال نو مبارك
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون نازززززززززززززززززنینمممممممممممممممممم انشاالله سالی خوب و سرشار از سلامتی و موفقیت داشته باشین عزیز دلم
مامان آنیسا
26 اسفند 93 8:21
نیم سالگیت مبارک عشق خاله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی مامان گل آنیساجووووووووونم
مامان مبینا
26 اسفند 93 12:52
مامان خانم ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام حلما جونی خوبه؟ جلو جلو عیدتون مباااااااااااااااااااااااارک ایشالله سال خوبی داشته باشین عزیزان
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینم ممنون از محبتت عزیزم سال نو شما هم مبارکککککککککککککککککککککک انشاالله برای شما هم سال خوب و سرشار از سلامتی و موفقیت داشته باشید مبینای نازنینمو میبوسسسسسسسسسسسسسسسم
♥ایدا♥
27 اسفند 93 12:34
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنیددختر خوشگلتو هم ببوس
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام آیدای گلمممممممممممممممم چشم نازنینم میام پیشت سال نو تو هم مبارککک گلم انشالله سال خوبی داشته باشی مهررررررررررررربونم
مامان ریحانه
29 اسفند 93 12:29
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست نازنینم مامان گل ریحانه جونم عزیزدلم سال نو شما هم مبارککککککککککککککککککککککک از دعای قشنگت ممنونم انشاالله شما هم سالی سرشار از سلامتی و موفقیت داشته باشید مهربونم ریحانه جونمو میبوسسسسسسسسسسسسسسممممم
♥ایدا♥
7 فروردین 94 17:43
سلام عیدو بهتون تبریک میگم امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه من اپم با هف سینمون و .... بهم سربزنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام ایدای مهربونم چشم نازنینم حتما میام امیدوارم ایام عید به شما هم خوش گذشته باشه نازنینم
مامان ندا
8 فروردین 94 19:00
سلام الهام جونم خوبین عزیزم ..سال نو مبارک گلمممممم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام ندای عزیزمممممممممممممم سال نو شما هم مبارک دوست خوبم انشاالله سال خوبی داشته باشی مهربونم
√بهار مامانه برسام
9 فروردین 94 4:46
دوست خوب و مهربونم سلام سال نوت مبارک عزیز دلم امیدوارم سالی پر از خوبی و خوشی و سعادت و خوشبختی و سلامتی و نعمت پیش رو داشته باشی هزارماشالله دخملی روز به روز ناناسی تر میشه...چشمم کف پاش هم خوشمله هم نمکی؛خدا حفظش کنه و انشاالله خوشبختی و عاقبت به خیری و پیشرفت های روزافزونش رو شاهد باشی دوست مهربونم یک دنیا سپاسگذارم برای کامنت های پر از مهر و عشقت؛نمیشه نگ که یکی از اون دوستای عزیزی که با مهربونیش باعث حضور مجددم تویه نی نی وبلاگ شد شمایی؛امیدوارم بتونم دوست خوبی برای عزیزی چون شما باشم گلم روی ماه ناز گل زیبات رو ببوس و بدون خیلی برام عزیزید لحظه های سبز دعام خدا شاهده که همیشه از دوستای خوب و مهربونم (که الان مدت هاست دوستای اینچنینیم فقط مامانای نی نی وبلاگی هستن) و نی نی های نازشون یاد کردم و آخرین باری که یکی از زیباترین و سبزترین و باشکوه ترین این لحظات بود همین چند روز پیش بود اینو گفتم که بدونی من چه اینجا تویه نی نی وبلاگ باشم چه نباشم دلم با شماست و همیشه اونجاهایی که خیلی ها آدم رو از یاد میبرن من یاد دوستام میفتم دوستتون دارم و امیدوارم سال جدید سال نو شدن باشه برای هممون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام بهارسادات عزیززززززززززززززززززززززم مامان گل برسام جونم نازنین دوستم از تمام محبتات به من و حلما کوچولو خرسندم و روی ماه تو دوست عززززززززززیرم رو میبوسم بهارسادات عزیزم از اینکه همواره به یاد ما هستی ممنونم مهربووووووونم خوشحالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم که برگشتی و دوباره با یه روحیه شاد کامنت میزاری خداروشاکرم که دوستانی خوبی همچون شما در نی نی وبلاگ دارم برای شما و برسام عزیزمممممممممممم سالی سرشار از تندرستی و شادی و موفقیت روز افزون رو آرزومندم نازنین دوستم من برسام گلم رو به دوستان حلماکوچولو اضافه کردم خوشحال میشم شما هم منو به عنوان دوست خود پذیرا باشید بهارعزیز من و حلما باز هم منتظر حضور گرم شما و برسام کوچولو هستیممممممممممممممم
مــامـــان نســا
9 فروردین 94 9:06
حلما خانوم6 ماهگیت مبارک گوشواره های خوجلت مبارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووون مهربونم محبت دارید شما
مامانی
10 فروردین 94 17:42
حلمای نازم نیم سالگیت مبارک عزیز خاله
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست خوبم مامان گل یسنای عزیزممممممممممم ممنون خاله مهررررربون
مامان مبینا
12 فروردین 94 17:10
بوووووووووووووووووس واسه حلمای جیگررررررررر ایشالله عید بهتون حسابی خوش گذشته باشه عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی گل مبیناخوشگلممممممممممم انشاالله به شما هم خوش گذشته باشه و همیشه شاد تندرست باشین مهربونم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 فروردین 94 18:49
سلام اولین بهار حلما جونی مبارک ایشاالله زیر سایه ی پدر مادر سالم و سلامت باشه...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از دعای قشــــــــــــــــنگ مهرررررررررربونم انشاالله ضحای نازنازی و علی کوچولو هم همیشه زیر سایه پر مهر پدر و مادرشون باشند
مامان غنچه
16 فروردین 94 18:37
عزیزم خدا حفظش کنه شش ماهگیش مبارک منم آپم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام غنچه جان ممنون عزیزم حتما میام پیشت
مامان مبینا
17 فروردین 94 16:51
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
- یه عالمه بوس واسه دوست خوبم
مامان هانیه
18 فروردین 94 20:15
6ماهگیت مبارک عزیز خاله به منم سربزن
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام هانیه جان حتما عزیزم
مامانی
20 فروردین 94 20:55
وقتي به خودت مياي و ميبيني يه ساعته به جاي ترانه مورد علاقت،داري آهنگ باب اسفنجي رو زمزمه ميکني..... يعني مادر شدي ! وقتي شجاع ميشي و با دمپايي تو سر سوسک ميزني و ميگي:"ديدي ترس نداشت!!" يعني مادر شدي ! وقتي خوابت مياد ولي بيدار ميشيني تا کودک تب دارت تشنج نکنه..... يعني مادر شدي ! وقتي تلويزيون خونه هميشه داره کارتون پخش ميکنه .... يعني مادر شدي ! و هزار و يک وقتي هاي ديگر...... اين لحظات شيرين مادر بودن رو ميستايم تقديم به مادرهاي مهربون عزیزم روزت مبارررررررررررررررررررررک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
دوست خوبم از متن زیبایت ممنونممممممممممممم روز شما هم مبارککککککککککککککک مهربونم
مامان مبینا
21 فروردین 94 21:01
دوست خوبم روز مادر رو بهت تبریک میگم وبهترینا رو واست ارزو میکنم.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
نازنین منم به شما دوست خوبم تبریک میگممممممممممممم
♥ نیکتا ♥
23 فروردین 94 17:55
ــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯) من اپـــــــــــــــــــــــــم عزیزم ...(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــخوشحال میشمــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــبیایید وبم عزیزمـــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) حلما جون ماشالا داره ....ببوسیدش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نیکتاجونم حتما میام عزیزممممممممم
مامان مبینا
23 فروردین 94 18:12
بوووووووووووووووووووووووس واسه حلما جون ومامان مهربونش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عززززززززززززززییییییییییییییییییزممممممممممممم
مامان مبینا
29 فروردین 94 19:43
مامان خانم خوبین؟حلمای جیگرررررررررررر خوبه؟ ببوسش ازطرف من
♥ نیکتا ♥
1 اردیبهشت 94 14:57
سلام مامانی حلما جونمن با مطلب جدیدم اپ شدم . به منم سر بزنید .راستی حلما جون رو ببوسید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام عزیزم حتما
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 94 8:42
کجایی خاله جون ؟؟ دیر کردیا ؟؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامان گل آنیساجونم شرمنده حلما سرماخورده بود نمیتونستم به وبم سر بزنم ممنون نازنینم از محبت هات
مامان و بابایی دخمل بلا
3 اردیبهشت 94 0:16
سلام دوست خوب من چطوریایین ؟؟ کجایین ؟ پیداتون نیستاااااااااااا ؟؟؟ حلما طلا خوووووووووووبه؟؟؟ ببوس روی ماهشو ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام زهراجان مامان گل فاطمه جونم خداروشکر خوبیم اره چندوقته به خاطر سرماخوردگی حلما نتونستم به وبم سر بزنم خداروشکر الان بهتره ممنونم که جویای احوال من و حلما هستید منم روی ماه شما دوست عزیزم و فاطمه جونو میبوسم
مامان مبینا
3 اردیبهشت 94 9:18
این گلا واسه دوست گلم مامان حلما جون
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مررررررررررررررررسی عزززززززززززززززززززززززیززززززززم
♥ایدا♥
6 اردیبهشت 94 18:49
سلام ماشاالله کوچلوی شیرین بامزه ای دارید خداحفظش کنه اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم به من سربزنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی آیدای عزیزززززززززززم از اینکه به حلما جون محبت داری ممنونم میام پیشت نازنینم