حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

*** یازده ماهگیت مبـــارک عزیــــزم ***

1394/4/14 18:07
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

11 ماهگیت مبارک             دختر نازم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دختر خوبم ،

 

 

اولین روزهای ورودت به 11 ماهگی مصادف شد با سال نو ، سال 1394

 

اولین بهاری که کنار من و بابایی بودی جشن

 

 

یک سال متفاوت و زیباتر برای ما بود نازنینم  محبت

 

 

 

ان شاالله همیشه تندرست و سالم باشی و هزاران بهار 

 

رو شاد و پرانژی تجربه کنی بهار زندگی من بغل

 

 

 

 

لحظه تحویل سال 1394

 

 

 

روز شنبه اول فروردین ساعت 2 بامداد و 15 دقیقه و 10 ثانیه 

 

 

 

 

 

 

 

 

عیدت مبارک دختر گلم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من و بابایی و نازدونه خانم زمان تحویل سال 

 

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بودیم

 

شب سردی بود چشمک

 

 

 

 

روز اول عید من و بابایی رفتیم خونه مامان بزرگ و بابابزرگ

 

بابابزرگ رفته بودیم راهیان نور جنوب 

 

بعدازظهر رفتیم خونه مادرجون زیبا

 

 

 

 

 

 

اینم از نمای سفره هفت سین خونمون 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از حلما جون و سفره هفت سین 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم گل دخترم آماده شده بره عید دیدینی محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هفته اول فروردین به دید و بازدید گذشت ، اما از روز اول عید

 

تو بدجوری سرماخورده بودی، خیلی آبریزش داشتی غمگین

 

منم ازت گرفتم ولی زود خوب شدم

 

زیاد حال و حوصله نداشتی خیلی نگرانت بودم

 

منم غمگین بودم اشتها نداشتی خطا

 

وقتی تصمیم به سفر گرفتیم 

 

تصمیم گرفتیم اول شما رو ببریم دکتر بعد بریم سفر

 

ولی مگه تو این شهر به این بزرگی دکتر اطفال پیدا میشد

 

هرجا میرفتیم میگفتند 14 به بعد

 

خلاصه تصمیم گرفتیم با توکل به خدا بریم سفر

 

 

 

7 فروردین ماه ، رفتیم سفر 

 

به همراه پدربزرگ و مادربزرگ 

 

 

 

اینم چندتا عکس از بین راه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین 13 بدر با حلماجون

 

 

 

امسال 13 به در با خانواده دایی من و مادرجون و دایی و خاله رفتیم

 

به یه جای خوش آب وهوا خارج از شهر

 

 

هوا خیلی سرد بود من همش سعی میکردم زیاد از چادر بیرون نیای

 

آخه هنوز سرماخوردگیت بهبود پیدانکرده بود و مدام آبریزش بینی داشتی

 

امااااااااااااااااااااااااا

 

بلاخره فهمیدیم دلیل سرماخورگیت چیه؟؟؟؟؟

 

 

 

روز 13 بدر مادرجون یهو گفت حلما دندونای بالاش نیش زده

 

باورم نشد تا خودم دیدم کلی ذوق کردم 

 

دندون سوم و چهارمت هم نیش زده بود

 

مبارکت باشه ماه مامان بغل

 

 

 

شکوفه های اطرافمون خیلی زیبا بودن

 

اینم چندتا عکس از اون روزها....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 فروردین طبیعت گردی من و بابا و حلما 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 فروردین و بازگشت از سفر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبــــــــــــــــــــــــــر                                             خبـــــــــــــــــــــــــر

 

 

 

 

19 فرودین ماه 

 

 

 

از سفر که برگشتیم خیلی پیشرفت کرده بودی

 

19 فروردین برای اولین بار به دون هیچ کمکی بلند شدی و وایستادی 

 

اینقدر لحظه زیبایی برام بود که نگووووووووووو 

 

 

و از اون روز به بعد بیشتر و بیشتر شد

 

آفرین دختر زرنگـــــــــــــــــم تشویق  تشویق

 

 

من همیشه بهت افتخار میکنم 

 

 

 

 

 

 

 

20 فروردین هم رفتیم جشن عقدکنون پسرخاله من ، 

 

خیلی تو جشن خانم بودی و اصلا مامانی رو اذیت نکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24  فــــــــــروردیـــــــــــن 

 

 

تولد من بود جشن

 

اولین تولدم با حضور گل  بهارم 

 

 

 

 

 

 

 

و بهترین هدیه این روز برای من

 

 

برداشتن اولین گام زندگیت بود  

 

 

 

اره ماه من ، تو این روز اولین بار یه قدم برداشتی

 

و این قدم ها روز به روز بیشتر

 

و مستحکم تر شد ماشاالله تشویق

 

 

 

 

 

 

علاقه به ماشین لباسشویی خندونک

 

 

 

هروقت ماشین لباسشویی رو روشن میکنم سریع میای ببینی

 

چطوری کار میکنه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  جشن        11 ماهگیت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ       جشن

 

 

 

28 فروردین ماه همگی دعوت بودیم خونه عموی بابایی

 

و اینم چندتا عکس از اون شب 

 

البته شب تولد 11 ماهگی دختر گلمم بود

 

 

 

 

نازنین دخترم 

 

تــــــــــــولـــــــدتــــــــ مـــبــــارکــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (16)

نظرات (26)

مامانی
14 تیر 94 18:45
سلام اجی گلم خوبی حلمای خاله خوبه ماشاالله هرروز نازتر میشه ببوسش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
فدای تو دوست نازنینم خدا فاطمه سادات و سید علی جونو برات حفظ کنه ان شاالله
همراه رایانه
15 تیر 94 9:48
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اینترنتی تلفن تماس :9099070345 ادرس سایت: www.poshtyban.ir
مامان ریحانه
15 تیر 94 16:52
یازده ماهگی دختر طلا مباااااااااااااااارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون دوست عزیززززززززززززززم
مامان مبینا
15 تیر 94 17:49
حلما جونی ماهگردت مبااااااااااااااااااااااااارک عااااااااااااااااااااااااااشقتم عزیز دلمممممممممممممم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون دوست نازنینم من و حلما هم عاشق شما و مبیناجون هستیم
مامان و بابایی دخمل بلا
16 تیر 94 22:58
من از عمق وجود خودم ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد .... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر التماس دعا عزیز دلم ...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت زهراجون منم از شما التماس دعا دارم دوست گلم
ĸoѕαr
17 تیر 94 15:51
سلام خاله جان. کجایید? دلمون واسه شما تنگ شده بود.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
فدات شم کوثرجون ببخش که کم سر میزنم باور کن وقتی برام نمیمونه از دست حلما چشم خاله میام پیشت عزیزم
مامان مبینا
18 تیر 94 14:40
سلام ب دوست خوبم الهام جون ماشالله حلما جون توی 11ماهگی چقد پیشرفت داشته افرین ب دخمل زرنگمونهمگی مبااااااااااارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون خاله جون مهررررررررررررررررررربونم دوستت دارم خیلی زیاد
مامان مبینا
18 تیر 94 14:41
عکسات عااااااااااااااااالی شده خالهایشالله همیشه ب تفریح ومسافرت باشه عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون از محبتت خاله مریم جون عزیزززززززززززززززززززم
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 16:01
امام صادق (ع) فرمودند : مقدرات یک ساله ما , در شب نوزدهم ماه رمضان , تعیین , در شب بیست و یکم , تایید , و در شب بیست و سوم , امضا می شود ... تقدیری سراسر خیر و برکت , سعادت دنیا و آخرت , برای شما از خداوند متعال آرزو دارم ....
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون از دعای زیبایت زهراجان التماس دعا ....
ساسان اس ام اس
20 تیر 94 17:17
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان سمیه
21 تیر 94 1:50
سلام مامان حلما جووون.... طاعات عباداتتون قبول... در این شبهای مبارک مامانهای نی نی وبلاگ از جمله این حقیر را از دعای خیرتان بی نصیب نکنید..... دخملت هم خودش خوشکاه هم اسمش... خدا حفظش کنه... به من هم سری بزن.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام سمیه جان طاعات شما هم قبول باشه ان شاالله محتاجیم به دعا خواهرگلم شما محبت داری دوست عزیزم ممنون که به ما سر زدی بازم منتظر حضورت هستم دوست گلم
مامان صفا
22 تیر 94 17:29
حلما ی خوشگل عیدت مبارک البته با تاخیر.11ماهگیت مبارک.انشالله که همیشه خوش باشین
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون صفاجون مامانی گل دلساجون دوست گلم ممنون از محبتت نازنیــــــــــــــنم
مامان مبینا
23 تیر 94 19:14
عزیزم جلو جلو عیدتون مبااااااااااااااااااااااارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
فدای تو دوست مهربونم عید شما هم هزاران بار مبارک
مامان ندا
25 تیر 94 0:04
دندونای خوشگلت مباااارک عسسسسسلم ایشاا.. سال ۹۴ سال خوبی برای تو مامان بابای مهربونت باشه و ایشاا.. که همیشه سلامت باشی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نداجون مامانی گل صایناجونم مرسی از محبتت دوست نازنـــــــــینم ان شاالله برای شما هم سال خوب و خوشی باشه
مامان و بابایی دخمل بلا
28 تیر 94 15:05
همیشه دعا کنید که : چشمانی داشته باشید که بهترینها را در آدمها ببیند ... قلبی که خطاکارترنیها را ببخشد ... ذهنی که بدی ها را فراموش کند و خوبی های دیگران را به یاد داشته باشد ... و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد ... ......... عید فطر مبااااااااااارکککککککککککک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عید شما هم مبارک دوست مهربونم
مامان آنیسا
30 تیر 94 15:39
11 ماهگی حلما جونم مبارک عزیزم چقذر ناز و بزرگ شده چقدر روسریش بهش می یاد
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی گل آنیساجونم سلامت باشی دوست خوبم ممنون از مخبتت نازنینم
مامان و بابایی دخمل بلا
1 مرداد 94 15:55
سلام دوست جونی کجاییییییییی شماااااااااا ؟؟؟ کم پیدایی حساااااااااابی ؟؟؟
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام زهراجان عزیزم ماشالله حلما اینقدر شیطون شده که کمتر وقت میکنم به وب سر بزنم ممنون از اینکه به یادمون بودی دوست مهررررررررررررررررربـــــــــونم
مامانی و بابایی فرشته های نازوبامزه نرگس جون وساراجون
2 مرداد 94 20:36
سلام مامانی مهربون حلما جون ,یازده ماهگی دخمل طلا مبارک ,خییییییییلی نازه , خدا براتووووووووون نگه داره
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی گل نرگس جون و ساراجونم ممنون از محبتت دوست عزیز خوشحالم به ما سرزدین بازم منتظر حضورتون هستم دوست خوبم
مامان الی...
3 مرداد 94 19:27
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزیزم تولد علی جونو تبریک میگم ان شالله تولد 120 سالگیش حتما میام پیشت دوست خوبم
مامان الی...
5 مرداد 94 13:13
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
خواهش میکنم دوست گلم حتما بهت سرمیزنم دوست نازنینم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
5 مرداد 94 16:38
سلام عزیزم هستم عزیزم همین نزدیکی دیگه با داشتن دو تا وروجک شیطون وقت کم میارم راستی یازده ماهگی حلما طلا مبارکه ما منتظر عکسای تولدیم مامانی زود باش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ان شاالله همیشه سالم و شاد باشین دوست نازنینم درکت میکنم منم همینطور حتما سعی میکنم سریع تر آپ شم
مامان ندا
5 مرداد 94 19:04
فدات بشه خاله الهی .مرواریدت مبارک ناز دختر...همیشه به گردش وتفریح...دوست خوبم تولدت مبارککککککککککککککککک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون نداجون دوست گلممممممممممممممممم سلامت باشید خاله جون
مامان مبینا
6 مرداد 94 1:26
دوست خوبم سلااااااااااااااااااااااااااااام خوبین؟خوشین؟حلمای جیگر خوبه؟ ببوسش از طرف من
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام مامانی گل مبیناجوووووووووون خداروشکر فدای تو من هم روی ماه دوست همیشه همراهم رو میبوسم
تک دختر مامانش(kosar)
10 مرداد 94 21:19
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام کوثرجااااااااااااااان حتما عزیزم میام پیشت من و حلما هم شما رو خیلی خیلی دوست داریم
همراه رایانه
23 شهریور 94 9:52
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir