حلما جون حلما جون ، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حلما طلا عشق مامان و بابا

*** هشت ماهگیت مبارک عزیزم ****

1394/2/20 1:00
1,571 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

8 ماهگیت مبارک            جیگــــــرمبغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حلماجان ورودت به 8 ماهگی رو تبریک میگم گلمممممممممم بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حلما و روروئک سوارررررررری محبت

 

 

 

 

 

 

 

حلماجون و رانندگییییییییییییییییییییی خندونک

 

 

 

 

 

 

 

حلماجون تو عکس پایین شما تو یه عکس دسته جمعی بودی

 

که روز میلاد پیامبر (ص) برگزار شد تو خونه بابابزرگ

 

شما هم به خاطر اینکه تو عکس همراهی کنی

 

نمکدونو دادیم دستت 

 

که حسابی استقبال کردی

 

تو این روز عمو روح الله ( پسرعموی بابا ) به همه بچه ها عیدی داد چشمک

 

 

 

 

گل نازنین من بغل

گلم شما تو اواخر 7 ماهگی سرماخوردی

 

و کلی آبریزش بینی داشتی و سرفه میکردی

 

و گاهی هم عطسه 

 

من و بابایی شما رو بردیم دکتر 

 

آقای دکتر گفتند شما یه سرماخوردگی کوچولو خوردی

 

و چند تا دارو داد

 

البته اینو هم بگم منم از شما سرماخوردگی رو گرفتم

 

و حالم خیلی بد شد 

 

و مجبور شدم چندتا آمپول بزنم

 

که حداقل بتونم از شما مراقبت کنم

 

پس از یک هفته مصرف داروها حالت خداروشکر بهتر شد

 

و 4 بهمن ( تولد خاله فاطمه ) داشتم بهت فرنی میدادم

 

که یهو از صدای قاشق متوجه شدم دخترمن 

 

اولین مرواریدهاشو درآورده

 

 خیلی خوشحال شده بودم  سریعا به بابایی خبر دادم 

 

کلی ذوق کرد

 

 

 

مردواریدهات مبارک باشههههههههه مهرررررررربونم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککککککک نفسم جشن

 

 

 

البته تو تولد 8 ماهگیت سرماخورده بودی

 

مشخصه حال نداری

 

 

 

 

 

 

 

چند روز قبل از جوانه زدن اولین مروارید

 

مدام دستت تو دهنت بود

 

الهی فدات شم از بس لثه هات خارش داشتتتتتتتتتت بغل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نازنینم 

 

تو اواسط این ماه ، 7/5 ماهگیت

 

کم کم تلاش میکرذی به سینه خیز رفتن 

 

آخه دوست داشتی

 

به همه جای خونه سرک بکشی خندونک قه قهه

 

روز تولد 8 ماهگیت تونستی به طور مستقل

 

از حالت خوابیده بلند شی و بنشینی تشویق

 

اولین بار که من و بابا این حرکتتو دیدیدیم کلی ذوق زده شدیم 

 

 

 

پسندها (15)

نظرات (19)

مامان مبینا
20 اردیبهشت 94 10:21
ماهگردت مبااااااااااااااااااااااارک حلما جونی ایشالله جشن120سالگیت
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامان مبینای عزززززززززززززززیززززززززززززززم ممنون ناززززززززززززززنینم خدا هم به شما و خانواده محترم سلامتی بده
مامان مبینا
20 اردیبهشت 94 10:30
خصوصی عزیزم
مامان مبینا
20 اردیبهشت 94 10:32
عزیزم ببخش خصوصی بووووووووووووووووووووووس
مامان ندا
20 اردیبهشت 94 12:22
ای جوووونم..چه عکسای نازی ماشاا.. به این ناز دختر
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نداجووووووووووووون مامان مهرررررررررربون صایناجونم ممنووووووووونم از محبتت به حلماکوچولو دوست عززززززززززززززیزممممممممم
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
20 اردیبهشت 94 14:42
سلام دوست عزیزم مبارکه 8 ماهگی دخملی البته با تاخیر کم پیدا شدید؟حلما جونی خوبه ؟محکم بوسش کنید از طرف من
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست خوبم مامان گل ضحا و علی کوچولو بله با تاخییییییییییییرر درگیر فراهم کردن مقدمات تولد دخملی هستیم انشااللههههههههههه منم روی ماه شما دوست عزززززززززززیزممممم و ضحا جوونو میبوسم
مامان آنیسا
21 اردیبهشت 94 9:34
حلما جونم 8 ماهگیت مبارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست خوبمممممممممممممم مامان گل آنیساجوووووون ممنون نازززززززززززززززززنینمممممممممممممممممم
مامان الی...
23 اردیبهشت 94 15:02
الهی... چه دختر نازیه این حلما جونی. خدا حفظش کنه. به وبلاگ منم سر بزنید، خوشحالم می کنید.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام مامانی گل علی کوچولو از اینکه به من و حلما محبت داری ممنونم عزیزززززززززززززززم حتما دوست خوبم میام پیشتون بازمممممممممممم منتظر حضور گرمت هستمممممممممممم
مامان ندا
26 اردیبهشت 94 13:58
تولدت مبارک حلما جوووونم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلاممممممممممممممم خاله جوووووووووووونم ممنون از محبتت عززززززززززززززیززززززززززززززززززززززززززمم
نیکتا
26 اردیبهشت 94 19:39
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام خاله جونم من آپ شدم با مطلب جدیدم خوشحال میشم بهم سر بزنید....
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام نیکتاجونم میام عزیززززززززززززززم
مامان آنيتا
27 اردیبهشت 94 20:09
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت خوبم از اینکه به وب من و حلما جون سر زدی خیلی خوشحالم حتما عزیزم میام و به وبت سر میزنمممممممممممممم
زیــنب (مامان)
29 اردیبهشت 94 20:04
سلام عزیزم ماهگرد حلما جونـــــــــــــــــی مبارک ومبارک 100 بار مبارک
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلامممممممممممم زینب جان مامان گل مریم جون و نگار جون ممنون از لطفت خاله جون مهربوووووووووووون
مامان مبینا
2 خرداد 94 16:16
دوس خوبم سلااااااااااااااااااام ممنونم ک ب فکر ما بودی عزیزم ما هفته ای سخت رو گذروندیم چون ک مبینا جون مریض شده بود والان ک بهتر شده خیلی لجباز شده بخاطر همین نمیتونستم بیام نت همیشه بیادتونم عزیزم وایشالله حلمای جیگر همیشه سالم باشه عزیزم
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام دوست گلمممممممممم خداروشکر که بهترهههههههههه انشاالله همیشه سالم و تندرست باشید
مامان مبینا
2 خرداد 94 16:17
عزیزم با 5روز تاخیر تولد یک سالگی حلما جونم مبااااااااااااااااااااارک ایشالله 100ساله بشه
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی عززززززززززیززززززززززززززززززززززم
♥ایدا♥
3 خرداد 94 21:23
سلام من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم خیلی خوش حال خواهم شد به من رای بدهید فقط هدد ۳۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ پیامک بزنید توروخدا این کارو انجا دهید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
انشاالله برنده میشی آیداجوووووووووووووووووووون
نیکتا
4 خرداد 94 15:28
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
عزززززززززززیزززززززززززززززززززززززم انشاالله موفق میشی میام به وبت گلم
مامان و بابا
5 خرداد 94 17:30
حلما جون 8ماهگیت مبارک وای چه عکسهای نازی میبوسمت خاله جونیییی
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلام به مامان گل و مهرررررررررربون فاطمه جون لطف داری شما دوست گلم
مامان مبینا
9 خرداد 94 17:11
ی عالمه بوووووووووووووس واسه حلما ومامان مهربونش
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
ممنون از محبتت مهررررررررررربونم
مهربوون(محیا)
10 خرداد 94 14:36
سلام خانومی اول از همه ماهگرد گل دختر مبارک و دوم اینکه تولدش مبارک انشاالله سالیان طولانی براش جشن بگیرید و سلامت باشه... بی معرفت شدید خانووووم ب ما ک اصلا سر نمیزنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
سلامممممممممممممممم به مهررررررررررررررررررون ترین مهربونا ناززززززززززززززززززززنین دوستم از تبریک و محبتت خیلی سپاسگذارررررررررررررم عززززززززززززززیزززززززززم باور کن نامهررررررربون نشدم کمی از لحاظ روحی چندوقته بهم ریختم کم به وبم سر میزدمممممممم راستش بعد از تموم شدن جشن تولد یک سالگی حلما متوجه شدم 90 درصد عکسهای دوربین حذف شده چطوریشو نمیدونممممممممممم فقط بهت بگم تمام خستگی دنیا اومد رو شونممممممممم سعی امو کردم چندتا برنامه ریکاوری گرفتم هرکاری کردم برنگشت که نگشت نمیتونستم قبول کنم تمام عکسام پر اونم عکسای اولین تولد حلما بعد از کلی اذیت شدن تصمیم گرفتن به جمع آوری عکس ها از گوشی اطرافیان که اون روز عکس گرفتن چاره ای نداشتم اره دوست گلمممممممممممممممممم یه خورده درگیر بودممممممم دوستت دارم حضور کمرنگمو به دل نگیر روی ماهتو میبوسممممممم
مامانی
16 خرداد 94 14:56
8ماهگیت مباررک خاله بایک ماه تاخیر
مامانی و بابایی دخمل طلا
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووون